צימרים לפי שעה במרכז

אין ספק שצימרים בכל רחבי הארץ הינם איכותיים ומפנקים.
כאשר אנחנו מחליטים לצאת לחופשה אנו מדמיינים בראשנו מקום שקט, ירוק ופסטורלי, מקום בו אין תנועת רכבים רבה, אין רעשים של מפעלים וכמויות של אנשים...

חדרים לפי שעה במרכז הארץ אולי נשמעים כאילו שהם במרכז העניינים- וזה נכון, אך הם ממש לא ליד על אותם מפעלים, כבישים ראשיים ומקומות מאוכלסים בהמוני דיירים.
הצימרים שבמרכז הם בעצם צימרים הנמצאים בישובים הסמוכים לערים הגדולות ומציעים לכם את השקט והשלווה המגיעים לכם!

יתרונות חופשה במרכז הארץ

היתרון הכי בולט הוא להיות קרובים להכל ועדיין רחוקים מספיק בשביל ליהנות מן השקט.
כאשר תגיעו לנפוש במרכז תוכלו ליהנות מן הפריווילגיה ליהנות קרובים למרכזי חנויות רבים, אטרקציות מהנות המתאימות לכל הגילאים וקרוב לוודאי שגם קרבה לבית שלכם כך שתוכלו לחסוך בהוצאות וזמן הנסיעה אל הצימר.

בנוסף אם אתם מתגוררים באזור המרכז ו"נפלה" עליכם אווירת הספונטניות, אתם לא צריכים לצאת מהבית מאוחר ולהגיע לצימר רק כדי לישון בגלל שהגעתם מאוחר, לכן אם הצימרים אליהם תצאו יהיו במרכז, תוכלו עדיין ליהנות מכל האפשרויות במתחם.
הצימרים הנמצאים בתוך ערי המרכז עצמן בעצם מספקים לנו הנופשים דרך מעניינת ושונה להכיר את הערים וליהנות מצימרים בעלי אופי שונה וכמובן לנפוש באופן לא שגרתי כמו בביתי מלונות.

יתרון נוסף של לינה ונופש בצימרים הנמצאים במרכז הארץ הינו "לנפוש בקצב מהיר"- לא כולם רוצים את השקט והשלווה בנופש שלהם, יש אורחים המעדיפים להגיע למקום בו יש אווירה תוססת, אווירת ריקודים, מסיבות, הופעות רחוב, קצב חיים אחר ובעצם לטעום מחיי הלילה המדוברים של מרכז הארץ.

אם בנופש צפוני או דרומי אנו צריכים לנסוע ממקום למקום- חנות אחת לאחרת, מרכז קניות, אטרקציה וכדומה, הרי שבמרכז הארץ הכל קרוב וניתן להגיע ברגל לכל מקום בו חשקה נפשנו, כך להוסיף עוד ערך לטיול בכך שנכיר את המקום וכמובן נחסוך כסף על נסיעות מיותרות.

 

סוגי צימרים לפי שעות במרכז

ישנם סוגי צימרים לפי שעה  רבים גם במרכז הארץ וזה על מנת לנסות ולקלוע לטעם של מרבית הנופשים והמטיילים.
• צימרים לזוגות הינם פרטיים יותר ובעלי אבזור רומנטי הכולל ג'קוזי פרטי וסביבו נרות
• צימרים למשפחות מרווחים יותר עם מיטה נוספת לילדים, חדר נפרד או קומת גלריה, אם אתם משפחה גדולה ישנם מתחמי צימרים נפרדים שלהם חצר משותפת
• צימרים המתאימים למסיבות יהיו מרוחקים משכונות מגורים על מנת לא להפריע לתושבים שגרים בסביבה וכמובן כדי שאתם תוכלו לחגוג עד אור הבוקר ולא להפסיק את המוזיקה ב23:00 בלילה
• צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה הינם צימרים מעולים ומיוחדים בשל היותם מתאימים גם לעונת הקיץ וגם לעונת החורף בשל הבריכה המחוממת והמקורה

ישנם עוד סוגים רבים של צימרים מהם תוכלו לבחור כמו מבחינת המבנה- בקתות עץ, סוויטות מפוארות, צימרים יוקרתיים וכדומה..

חדרים לפי שעה במישור החוף

האבזור בצימרים יכול להשתנות מצימר לצימר ובמיוחד העיצוב שבהם אך לכולם אבזור בסיסי הכולל מיטות לינה מרווחות ונוחות, חדר רחצה נפרד, ג'קוזי רומנטי, מטבחון מאובזר בקפידה, פינת ישיבה סלונית, מסך צפייה המחובר לכבלים או ללווין, אינטרנט אלחוטי, פינת ארוחות וכדומה.
כמובן שימתינו לכם פינוקים כמו יין משובח, פירות העונה, שתייה קלה וחלב במקרר, שוקולדים או דברי מתיקה וכו'..

אטרקציות במרכז

מבחר אטרקציות רבות ומהנות היכולות להתאים לכל הגילאים ולכל סוגי החופשות- מסעדות רבות איכותיות ופאבים, ירידי רחובות בסופי השבוע, שווקים מיוחדים, לונה פארק, פארק מים, הפלגה רומנטית ביאכטה, טיולי סוסים, גן חיות- ספארי או גן החיות התנכ"י, טיולי טרקטורונים, טיסות מיוחדות בשמי המרכז, קפיצת באנג'י או צניחה חופשית, חופי הים המדהימים, מיני ישראל ועוד מגוון אטרקציות מהנות במיוחד!

אתר זה בעצם מסדר לכם את מבחר הצימרים לפי קטגוריות כך שתוכלו להתרשם ולהבין איזו קטגוריה הכי מתאימה לכם.
האתר מפרסם צימרים איכותיים אשר נבדקו על ידי הסוכן שלנו וכמובן התמונות שמועלות לכל לקוח הינן אמינות ומהימנות.

בחרו לכם צימר לפי שעה וחייגו אליו להזמנות, כמובן שתוכלו להיעזר בשירות ייעוץ והכוונה חינם שלנו ונציג יעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם חולמים עליו!

אנו שמחים להציע לכם מבחר צימרים ונופשונים ומאחלים לכם חופשה מוצלחת, מהנה ומפנקת!